我只是无聊在发些东西

Don't You Wait - Cloves

《Don't You Wait》——Cloves

昨天在电影《成长边缘》又听到Cloves的歌。这张唱片,第二次放在博客了。电影自然,流畅,真情流露。一些人天生受众人喜欢,而一些人往往遭人讨厌,有时你会觉得自己灵魂出鞘,在半空中俯瞰自己,连自己都不喜欢自己。如你想改变,只能得越来越来荒谬,最终变为这个电影中怪女孩。天生,没法的啦,还是做舒服的自己。

Do me a favor just keep me near
帮我一个忙 让我靠近点
Don't you remember when you said what I wanted to hear?
上次你对我说的情话还记得吗

I'm not so clever, but I know it's real
我不聪明 但我也不笨
If I left without you I don't know if I'd ever heal
若我独自上路 我的情伤如何愈合

Where are we now
我们到了哪里
You've got me thinkin'
我不得不思考
Where are we now
我们走到了哪一步
We're falling further from our love
我们在爱的路上渐行渐远
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不等我了吗

From a distance we stopped trying
无论怎么努力 也打不破彼此的隔阂
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不等我了吗

You could do better I've tried to be clear
我早该明白离开我你能活的更好
I can be your friend, but that's not what you want to hear
我们还能做朋友 你却不这么想

I'm not your answer in time you'll see
你认为我不是你的注定
You have a future where you won't need to love me
以后你不会在我的爱中煎熬

I'm leaving now
我会自己默默离开
Gotta keep moving
一直走 不回头
I'm leaving now
我走了
We're falling further from our love
我们在爱的路上渐行渐远
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不等我了吗

From a distance we stopped trying
无论怎么努力 也打不破彼此的隔阂
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不等我了吗

I could have stayed there but it wouldn't be fair to you
若我待在原地似乎对你不公
I could have faked it but I couldn't see it through
我本可以继续假装 但连我自已也不信
We didn't make it, it's better to start new
我们没能在一起 也许下一段恋情可以修成正果

We're falling further from our love
我们在爱的路上渐行渐远
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不等我了吗

From a distance we stopped trying
无论怎么努力 也打不破彼此的隔阂
Don't you wait
你不等我了吗
Don't you wait
你不会等我了

评论
热度(31)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部