我只是无聊在发些东西

Rearrange - VÉRITÉ

《Rearrange》——VÉRITÉ

Holding on to air, I'll let you take me there, I'll breathe a little easy
抱着空气,我会让你带我去那里,我会容易一点呼吸
Never standing in one place, the same familiar gate
站在一个地方,同一个熟悉的门口
I know you thought I can't escape, this time
我知道你以为我逃不出. 这一次

Can you help me rearrange my mind?
你是否愿意帮我重修记忆?
Can you help me rearrange my night?
你是否愿意帮我重挽此夜?

So you can help me rearrange my mind?
至此你是否愿意帮我重修记忆?

Like I'm standing in one place, the same familiar state
就像我站在一个地方,一个熟悉的状态
You know I stay hopeless for a while, let you take me down
你知道我绝望地停留了一段时间,让你把我带走
As long as I don't feel it
只是我不觉得
Cause in the end I never mean it, I can say this time
导致我从未想过它的结束. 我可以说 这一次

Can you help me rearrange my mind?
你是否愿意帮我重修记忆?
Can you help me rearrange my night?
你是否愿意帮我重挽此夜?
So you can help me rearrange my mind?
至此你是否愿意帮我重修记忆?
This time
这一次

Can you help me rearrange my mind?
你是否愿意帮我重修记忆?
Can you help me rearrange my night?
你是否愿意帮我重挽此夜?
So you can help me rearrange my mind?
至此你是否愿意帮我重修记忆?

All I can say is
我所能说的仅是
All I can say is
我所能说的仅是
All I can say is
我所能说的仅是

You can help me rearrange my night
你可以帮我重挽此夜
You can help me rearrange my night
你可以帮我重挽此夜
You can help me rearrange my night
你可以帮我重挽此夜
This time
这一次

Can you help me rearrange my mind?
你是否愿意帮我重修记忆?
Can you help me rearrange my night?
你是否愿意帮我重挽此夜?
So you can help me rearrange my mind?
至此你是否愿意帮我重修记忆?
This time
这一次

Can help me rearrange my night
你是否愿意帮我重挽此夜
Can help me rearrange my night
是否愿意帮我重挽此夜
Can help me rearrange my night
重挽此夜

评论
热度(8)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部