我只是无聊在发些东西

Salvatore - Lana Del Rey

《Salvatore》——Lana Del Rey

下半年总是各大一线大碟发布的时候,打雷的新碟,毒性不减。

All the lights in my attic begin to blink
我阁楼上藏匿的灯光开始发出微光
Ruby, blue and green, neon too
五彩斑斓的霓虹耀眼
Everything looks better from above my king
在我的情郎看来一切都如此美好
Like aqua marine, ocean’s blue
就如大海的海蓝宝石
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊

Cacciatore
垂涎的美食
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Limousines
奢华的豪车
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ciao amore
你我有缘再会
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Soft ice cream
再共享往日美好
All the lights are sparkling for you it seems
所有的灯光因为你而耀眼
On the downtown scenes, baby blue
一切都在闹市区上演,我的宝贝
Beatboxing and rapping in the summer rain
B-box,说唱乐和夏日的雨混在一起
Like a boss, he sang Jazz and Blues
就好像唱着爵士和布鲁斯的大佬
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Cacciatore
垂涎的美食
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Limousines
奢华的豪车
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ciao amore
你我有缘再会
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Soft ice cream
再共享往日美好
The summer's hot
纵使夏天的太阳再毒
And I've been waiting for you all this time
我却一直在等待你
I adore you, can't you see, you're meant for me?
你对我意义非凡,你难道看不出么?
Summer's hot but I've been cold without you
纵使夏天的太阳再毒,离开你我依旧冷若冰霜
I was so wrong not to tell
我后悔没能告诉你我的感觉
I'm in regine, tangerine dreams
你仿佛是我不可触及的白日梦
Catch me if you can
如果你可以追上我
Working on my tan
我就是你的玩物
Salvatore
塞尔瓦托
Dying by the hand
沉醉在
Of a foreign man
这个异乡男人的爱抚中
Happily
倍感幸福
Calling out my name
呼唤我的名字
In the summer rain
即使困难重重
Ciao amore
渴望再见到你
Salvatore can wait
塞尔瓦托一直在等待
Now it's time to eat
现在就可以
Soft ice cream
品尝幸福果实
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Cacciatore
垂涎的美食
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Limousines
奢华的豪车
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ah-ah-ah-ah
啊啊啊啊啊
Ciao amore
你我有缘再会
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
La-da-da-da-da
啦哒哒哒哒
Soft ice cream
再共享往日美好


评论
热度(7)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部