我只是无聊在发些东西

Now And Then - Blackmore's Night

《Now and Then》——Blackmore's Night

这对乐队丈夫叫Ritchie Blackmore,妻子叫Candice Night。组合一个浪漫的名字“Blackmore's Night”。清澈的吉他他弹的,优美的歌声她唱的。 丈夫比妻子大26岁。Now他们在一起,Then看以下歌词吧。

The past is so familiar
往事种种是如此熟悉,
But that's why you couldn't stay
可是为什么你不能留下来。
Too many ghosts, too many haunted dreams
太多的幽灵,太多的反复出现的梦境。
Beside you were built to find your own way...
在你独自上路了以后....
But after all these years, I thought we'd still hold on
可是过了这么多年,我觉得我们还是一如既往,
But when I reach for you and search your eyes
然而当我把手伸向你,想要寻找你的眼神,

I see you've already gone...
我才明白其实你已经离我而去...
That's OK
没事的,
I'll be fine
我会好好的。
I've got myself, I'll heal in time
我会找回我自己,我会好好的治愈好自己。
But when you leave just remember what we had...
只是当你离开时,你还会记得我们拥有的曾经....
There's more to life than just you
生活中不止是只有你,
I may cry but I'll make it through
也许我会哭泣,但是我会挺过来的。
And I know that the sun will shine again
我知道那时候阳光会重新照进我的生命里。
Though I may think of you now and then...
虽然我可能还会偶尔的想起你...
wo~~~
喔~
Can't do a thing with ashes
留着你的骨灰,我无法去做任何事,
But throw them to the wind...
只好扬起它们,让它们随风而逝。
Though this heart may be in pieces now
虽然这颗心也许现在是破碎的,
You know I'll build it up again and
但是你知道的,我会重新站起来,而且,
I'll come back stronger than I ever did before
我会变得比以前任何时候还要强大,
Just don't turn around when you walk out that door...
只是当你走出那扇门(离开我)的时候,不要回头看我...(你一回头,我会舍不得,然后崩溃...)
That's OK
没事的,
I'll be fine
我会好好的。
I've got myself, I'll heal in time
我会找回我自己,我会好好的治愈好自己。
But when you leave just remember what we had..
只是当你离开时,你还会记得我们拥有的曾经....
There's more to life than just you
生活中不止是只有你,
I may cry but I'll make it through
也许我会哭泣,但是我会挺过来的。
And I know that the sun will shine again
Though I may think of you now and then...
That's OK
I'll be fine
I've got myself, I'll heal in time
And even though our stories at the end
I still may think of you now and then...


评论(2)
热度(16)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部