我只是无聊在发些东西

You & I (Forever) - Jessie Ware

It's getting late for me
对我来说太迟了
But it's too early for you
但对你来说又太早了
I shouldn't wait but
我不应等待,但是
This one I'm not gonna lose
这个人我不想失去
I can see it
我能看到
forever
永远

I got my start off at 10
10岁我就爱上你
You give your love for free
你也无偿给了你的爱
So won't you say it again
所以你能再说一次
That this is all that you need
这些都是你应得的
Can you see it
你能看见吗?
Can you see it
你能看见吗?
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在等待什么
I only wanna love
我只是想要一份爱
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在期待什么
I only wanna love
我只奢求有爱相伴
I don't wanna try alone
我不想再茕茕独立
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever
永远
I only wanna team with you
我只想与你为伴
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever……
永恒
Sometimes you gotta push to start
有时你要推动起始的开关
And then we're gonna go until
这样我们就能前行,直到
The wheels fall off
轮胎老化
Till the wheels fall off
直到再也动不了
Can't you see it
难道你看不见吗?
It's forever
这是永恒
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在等待什么
I only wanna love
我只是想要一份爱
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在期待什么
I only wanna love
我只奢求有爱相伴
I don't wanna try alone
我不想再茕茕独立
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever
永远
I only wanna team with you
我只想与你为伴
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever
永远
With you and I forever
与你永坠爱河
With you and I forever
与你永坠爱河
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在期待什么
I only wanna love
我只是想要一份爱
Tell me what we're waiting for
告诉我我们在期待什么
I only wanna love
我只奢求有爱相伴
I don't wanna try alone
我不想再茕茕独立
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever
永远
I only wanna team with you
我只想与你为伴
We could dream it all
我们可以构筑一切
Don't wanna stop the thought
不要停止想象
With you and I forever
我和你永远在一起的画面
Forever
永恒

评论
热度(1)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部