我只是无聊在发些东西

Creep - Radiohead

《Creep》——Radiohead

When you were here before
当你出现在我面前
Couldn't look you in the eye
我不敢直视你的双眼
You're just like an angel
你就像个天使
Your skin makes me cry
你的肌肤令我动容
You float like a feather
你像一片羽毛
In a beautiful world
漂浮在这个美丽的世界里

And I wish I was special
我也希望我是独一无二的
You're so fuckin' special
你是那么的与众不同
But I'm a creep, I'm a weirdo.
可我就像是个小丑 我就是个怪物
What the hell am I doing here?
我怎么会在这里
I don't belong here.
我根本不属于这里
I don't care if it hurts
我不在乎那是否令人心碎
I want to have control
我想要控制住自己
I want a perfect body
我想要一幅完美的躯体
I want a perfect soul
我想要无暇的灵魂
I want you to notice
我想要你注意到
When I'm not around
当我不在你的身边
You're so fuckin' special
你是那么的与众不同
I wish I was special
我希望我也是独一无二的
But I'm a creep, I'm a weirdo.
可我就像是个小丑 我就是个怪物
What the hell am I doing here?
我怎么会在这里
I don't belong here.
我根本不属于这里
She's running out again,
她又要走了
She's running out
她就要离开了
She's run run run running out...
她就要离我而去了
Whatever makes you happy
不论怎样 只要你能开心
Whatever you want
不管如何 只要你想要
You're so fuckin' special
你是那么的与众不同
I wish I was special...
多希望我也是独一无二的
But I'm a creep, I'm a weirdo,
可我就是个小丑 我就是个怪物
What the hell am I doing here?
我怎么会在这里
I don't belong here.
我不属于这里
I don't belong here.
我不属于这里

评论
热度(1)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部