我只是无聊在发些东西

I Miss You - Beverley Craven

《I Miss You》——Beverley Craven

到现在为止,她只有四张唱片(精选杂除外),但这真挚的声音却一直让乐迷难以忘怀,也再次把她的歌放在博客里面。

Here in the silence I wait
我只能在这里静静等待
there's nothing else I can do
除此之外我没什么能做的了
it feels like my heart's gonna break
感觉我的心就要碎了
and all I can think of is you
我现在只想着你
and how my aching arms long to hold you
如何能抱着你
and show you how much I care
给你看我是有多在乎

but I'm counting the hours without you
但我只能计算着没有你的分分秒秒
and I don't know how much I can bear
我不知道自己还能忍受多久
cos I miss you
只为我对你的想念
more than words can say
没有可诉的言语
and I need you here
我要你一直
in my life always
在我的生命里
yeah I miss you
我想念你
and I'll always be
我会一直在这里
waiting here for you
一直为你而等待
til you're back with me
直到你回到我身边
you found a place in my heart
你在我心目中找到了一个位置
from the first moment I saw you
从见到你的那一刻起
and you are my light in the dark
你是照亮我黑夜的光
and I would do anything for you
为了你做什么我都愿意
cos you're everything I've ever wished for
因为你就是我所祈求的一切
the answer to all of my dreams
是我一切梦想的答案
and I want you back
我想要你回来
home is here with me
回到家中陪我在一起
oh I miss you
我对你的想念
more than words can say
没有可诉的言语
and I need you here
我要你一直
in my life always
在我的生命里
yeah I miss you
我想念你
and I'll always be
我会一直在这里
waiting here for you
一直为你而等待
til you're back with me
直到你回到我身边
Yes I, would be right there beside you
是的,我会在你的身边
if I only knew where you are
只要我知道你在哪里
cos it feels like I'm dying without you
没有你我感觉自己都快死去了
my whole world falling apart
我整个世界都在破碎
and I miss you
我对你的想念
more than words can say
没有可诉的言语
and I need you here
我要你一直
in my life always
在我的生命里
yeah I miss you
我想念你
and I'll always be
我会一直在这里
waiting here for you
一直为你而等待
til you're back with me
直到你回到我身边

评论
热度(14)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部