我只是无聊在发些东西

Firestone (Originally by Kygo feat. Conrad Sewell) - Birdy

《Firestone》——Birdy

I'm a flame short of fire
我是一团不够旺盛的火焰
I'm the dark in need of light
我是一片急需光亮的黑暗
When we touch you inspire
每当你鼓舞我激励我前行
Feel it changin' me tonight
我预感今晚会有大事发生
So take me up take me higher
那就请带着我远走高飞吧
There's a world not far from here
就在不远处有个新的世界

We can dance in desire
我们在这里可以自由起舞
Or we can burn in love tonight
或者是在此擦出爱的火花
Our hearts are like
我们的心
Firestones
就像火石
And when they strike
摩擦之时
We feel the love
爱由此生
Sparks will fly
火花四溅
They ignite our bones
我们全身上下都散发爱的气息
And when they strike
摩擦之时
We light up the world
点亮全球
I'm from X
我从远方而来
You're from Y
你从更远的地方过来
Perfect strangers in the night
今夜我们本素不相识
Here we are, come together
如今我们却携手并肩
To the world we'll testify
在这专属你我的地方
Our hearts are like
我们的心
Firestones
就像火石
And when they strike
摩擦之时
We feel the love
爱由此生
Sparks will fly
火花四溅
They ignite our bones
我们全身上下都散发爱的气息
And when they strike
摩擦之时
We light up the world
点亮全球
We light up the world
点亮全球
Firestones
就像火一般的陨石
Firestones
就是火石

评论
热度(6)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部