我只是无聊在发些东西

City Of Stars / May Finally Come True - Emma Stone、Ryan Gosling、Justin Hurwitz

《City Of Stars / May Finally Come True》——Emma Stone / Ryan Gosling / Justin Hurwitz

看《爱乐之城》就像进了一间装修颇有格调的餐厅,餐牌菜名也特别有诗意,出品卖相也精致夺目,但味道却毫无惊奇。也不要要求太高了,男女主角都是喜欢的演员。歌和配乐也是好听的,也就满足吧。但最受不了的就是女主角以为爵士乐就是"Kenny G",虽然是部音乐剧,傻B编剧也不要把发“好莱坞”明星梦的美女们当得这么白痴!

City of stars
繁星之城
Are you shining just for me?
今夜你是否为我闪亮
City of stars
繁星之城
There's so much that i can't see
黑夜中还有多少隐藏

Who knows?
谁能想到
I felt it from the first embrace I shared with you
当我第一次与你相拥
That now our dreams
我们的梦想
They've finally come true
渐渐紧握在手中
City of stars
繁星之城
Just one thing everybody wants
人人都在追求一样珍宝
There in the bars
在城市的酒吧中
And through the smokescreen of the crowded restaurants
穿越林立的建筑和不息的人潮
It's love

Yes, all we're looking for is love from someone else
要从我们命中注定的彼此中寻找
A rush
或擦肩而过
A glance
或回眸一笑
A touch
或十指紧扣
A dance
或翩翩起舞
To look in somebody's eyes
注视他(她)深情的双眸
To light up the skies
照亮他(她)生命的天空
To open the world and send them reeling
打开新的世界,迎接新的生活
A voice that says, I'll be here
在耳畔轻语,我若在此
And you'll be alright
你便安好
I don't care if I know
纵然不知前方的道路
Just where I will go
我的内心也毫不在乎
Cause all that I need's this crazy feeling
因为我只想抓住此刻的悸动
A rat-tat-tat on my heart
涌上心头
Think I want it to stay
我不想轻易放手
City of stars
繁星之城
Are you shining just for me?
今夜你是否为我闪亮
City of stars
繁星之城
You never shined so brightly
从前未见你如此光芒

评论(1)
热度(16)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部