我只是无聊在发些东西

A Way – Lotte Kestner & Daniel Blue - Lotte Kestner

《A Way》—— Lotte Kestner & Daniel Blue

I'm sorry
我很抱歉
But my heart
但我的心
doesn't know well enough to leave you alone
不知道能否很好的离开你一个人
I'm sorry
我很抱歉
But my heart
但我的心
doesn't know well enough to leave you alone
不知道能否很好的离开你一个人

And my hands won't stay where they are
我的双手不会停留在他们的地方
Feels like you've been gone ten times as long"
感觉好像你已经走了很久
It feels like fate holds us apart
这感觉就像命运把我们分开
But wait
可是等等
Don't let your heart yet break
别让你的心破碎
There's still a way
仍然有办法
A way?
一种方式?
Didn't I say
我没说
say that I found it already
说我已经找到它了
Ready or not
准备好了没
This is what we have got
这就是我们所得到的
No need to fall apart,
无需分开
push it away
推开它
Away down there
离开那里
Where I don't have to care
在我不需要照顾的地方
Seemed like the perfect pair
似乎是完美的一对
So far away.
到目前为止
Love, I may be wrong
爱 我可能是错的
It seems that you say this to string me along
看来你连一起说这个愚弄我
Love, I may be wrong
爱 我可能是错的
It seems that you say this to string me along
看来你连一起说这个愚弄我
Still, my heart
尽管如此 我的心脏
And the place where you are
而你所在的地方
Shouldn't be far
应该不会太远
I'll make sure
我保证
It feels like fate holds us apart
感觉就像命运将我们分开
But wait
可是等等
Don't let your heart yet break
别让你的心破碎
There's still a way
仍然有办法
A way?
一种方式?
Didn't I say,say that I found it
我没说,说我找到了它
already
早已
Ready or not
准备好了没
This is what we have got
这就是我们所得到的
No need to fall apart,
无需分开
Push it away
推开它
Away down there
离开那里
Where I don't have to care
在我不需要照顾的地方
Seemed like the perfect pair
似乎是完美的一对
So far away
到目前为止
Oh ah ah oh oh……
oh oh oh oh

评论
热度(12)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部