我只是无聊在发些东西

How Far I'll Go - Alessia Cara

《How Far I'll Go》——Alessia Cara

I've been standing at the edge of the water
我曾久立于海滨
'Long as I can remember, never really knowing why
很多事我知其然不知所以然
I wish I could be the perfect daughter
我希望自己是一个完美的女儿
But I come back to the water, no matter how hard I try
但我终将归于海滨,无论是多么艰难的尝试

Every turn I take, every trail I track
我抓住每一个机会,我追寻每一道踪迹
Every path I make, every road leads back
我将踏入每条路,每条回家的道路
To the place I know, where I can not go, though I long to be
通往我所知之地,我无法前去之处,尽管我渴望前往

See the line where the sky meets the sea? It calls me
看到那海天相接的天际线么?它在呼唤我
And no one knows, how far it goes
没人知道,那有多远
If the wind on my sail on the sea stays behind me
当风在我身后在我的风帆和海面之上
One day I'll know, if I go there's just no telling how far I'll go
有一天我会知道,当我远行就无需告诉将去何方

评论
热度(12)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部