我只是无聊在发些东西

Happening - Olivia Broadfield

《Happening》——Olivia Broadfield

I don't know how to say stop, before you do
在你开始前 我就不知道怎么拒绝
And I don't know where I should look
我不知道如何表现
I don't know how to stay calm, like you do
我不知道怎样才能像你一样的沉着
And I don't know where I should look
我不知道如何表现
Whatever is happening is happening here
不管如何 一切已经开始
And I'm a fool for thinking otherwise
而我还像个傻瓜一样想着 如果有如果呢

Whatever is happening is happening here
不管如何 一切已经开始
And I'm a fool for thinking otherwise
而我还像个傻瓜一样想着 如果有如果呢
I was just thinking the same, as you were
我和你的想法是一样的哦
And I was just taking my time
我只是想好好享受这段时光
And I was just looking for outs, like you were
如你所想 我也在寻找出路
And I was just falling in line
我们应该统一战线
Whatever is happening is happening here
不管如何 一切已经开始
And I'm a fool for thinking otherwise
而我还像个傻瓜一样想着 如果有如果呢
Whatever is happening is happening here
不管如何 一切已经开始
And I'm a fool for thinking otherwise
而我还像个傻瓜一样想着 如果有如果呢
Soon it will be love, soon it will be love again .
很快就会被爱 很快就会再被爱

评论
热度(9)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部