我只是无聊在发些东西

Ain't No Mountain High Enough - Diana Ross、The Supremes

《Ain t No Mountain High Enough》——Diana Ross

If you need me

如果你需要我
call me
就叫我吧
No matter where you are
无论你在哪儿
No matter how far
无论有多远
Just call my name
只需唤我的名字
I'll be there in a hurry
我会匆忙赶来
On that you can depend
你完全可以靠我
and never worry
不用担心

No wind (No wind) no rain (no rain)
无论风或雨
Nor winter's cold
即便是严寒之冬
Can stop me babe (oh babe) baby (baby)
也无法阻止我的脚步 宝贝(噢 宝贝)宝贝(宝贝)
If you're my goal
如果你是我一生的目标

No wind no rain
无论风雨
Can stop me babe
也无法阻止我的脚步 宝贝
If you wanna go
如果你想走就走吧

I know I know you must follow the sun
我知道 我知道你必须跟随太阳
Wherever it leads
无论它引向何方
But remember
但请记住
If you should fall short of your desires
如果你因渴望的消退而倒下
Remember life holds for you one guarantee
记住生活会抓你一把并给你一个保证
You'll always have me
你总有我在你身边

And if you should miss my love
如果你思念我的爱
One of these old days
回首无数旧时光的任意一天
If you should ever miss the arms
如果你思念我温暖的臂弯
That used to hold you so close or the lips
过去如此紧紧地抱住你 或我的唇
That used to touch you so tenderly
过去如此温柔地吻你
Just remember what I told you
只需记得我对你说过的话
The day I set you free
我让你自由远行的那天

Ain't no mountain high enough
没有跨不过的高山
Ain't no valley low enough (Say it again)
没有走不穿的峡谷(再说一次)
Ain't no river wild enough
没有渡不尽的河流
To keep me from you
把我从你身边卷走

Ain't no mountain high enough
没有跨不过的高山
Ain't no valley low enough (Say it again)
没有走不穿的峡谷(再说一次)
Ain't no river wild enough
没有渡不尽的河流
To keep me from you
把我从你身边卷走

Ain't no mountain high enough
没有跨不过的高山
Nothing can keep me
没有什么能够把我
To keep me from you
把我从你身边带走

Ain't no mountain high enough
没有跨不过的高山
Ain't no valley low enough (One more time)
没有走不穿的峡谷(再说一次)
Ain't no river wild enough (Say it again)
没有渡不尽的河流(再说一次)
To keep me from you
把我从你身边卷走

Ain't no mountain high enough
没有跨不过的高山
Nothing can keep me
没有什么能够把我
To keep me from you
把我从你身边带走

评论
热度(2)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部