我只是无聊在发些东西

I'll Stand By You - Russian Red

《I'll Stand By You》——Russian Red

发现罗素红今年一张新唱片未听过,是一张翻唱唱片,这首翻唱Pretenders 老歌,就如唱片封面设计,不协调,诡异.,

Oh, why you look so sad?
哦 为何你如此悲伤
Tears are in your eyes
眼中饱含泪光
Come on and come to me now
快来到我身旁
Don't be ashamed to cry
不要耻于哭喊
Let me see you through
让我将你看穿
'cause I've seen the dark side too
因为我也曾历经黑暗

When the night falls on you
当夜幕降临于你
You don't know what to do
你手足无措
Nothing you confess
不管你坦白什么
Could make me love you less
都不会使我对你的爱减少

I'll stand by you
我会站在你身边
I'll stand by you
我会陪伴你
Won't let nobody hurt you
不会让任何人伤害你
I'll stand by you
我会站在你身边

So if you're mad, get mad
所以如果你生气 就发泄吧
Don't hold it all inside
别把一切都压在心里
Come on and talk to me now
过来 向我倾诉
Hey, what you got to hide?
嘿 你要隐瞒什么
I get angry too
我也很生气
Well I'm a lot like you
我是很像你
When you're standing at the crossroads
当你站在十字路口
And don't know which path to choose
不知何去何从
Let me come along
让我跟随你
'cause even if you're wrong
因为即使你错了

I'll stand by you
我也会站在你身边
I'll stand by you
我会陪伴你
Won't let nobody hurt you
不会让任何人伤害你
I'll stand by you
我会站在你身边

I'll stand by you
我会陪伴你
Won't let nobody hurt you
不会让任何人伤害你
I'll stand by you
我会站在你身边
And I'll never desert you
我永远不会抛弃你
I'll stand by you
我会陪伴你
Won't let nobody hurt you
不会让任何人伤害你
I'll stand by you
我会站在你身边

评论
热度(2)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部