我只是无聊在发些东西

Great American Novel - Max Jury

《Great American Novel》——Max Jury

There's a story in your voice
你的声音在不停地叙述着
And in the way you say goodnight
以至于不能和我道声晚安
Leaves me wanting more
这让我想要更多
That lingers in my mind
不断地萦绕在我的脑海
Lingers in my mind
完全无法忘却
It was the golden age
这是一个陷入爱里面

Of being lost in love
的美好时代
Your wrote the perfect page
你书写了完美的故事
Then you ripped it up
然后撕得支离破碎
You ripped it up
散落天地
Now I'm waiting for a train
现在我正在等一班
From new york to boston
从纽约开往波斯顿的列车
It's not supposed to be this way
这不应该是这样
It's not supposed to be this way
剧情不应该这样发展
It's the price i have to pay
但这是我必须付出的代价
Throw roses at the rich girls
将玫瑰掷向有钱的女孩
I start to feel ok
我的心情舒畅了起来
When is start to feel ok
当心情开始变好
There's a song inside my head
有首歌开始在我脑子里
That plays on constantly
不停地演奏
Loud enough to wake the dead
声音大到足以唤醒逝者
Its a song for you and me
是一首关于我和你的歌
Its a song for you and me
一首关于我和你的歌
Those were the sleepless nights
这将是个不眠夜
Learning to make love
学习怎样做爱
An all sunken arms
一场注定失败的战事
Being too far apart, too far gone
每况愈下,无法挽回
Now I'm waiting for a train
现在我正在等一班
From New York to Boston
从纽约开往波斯顿的列车
Its not supposed to be this way
这不应该是这样
Its not supposed to be this way
剧情不应该这样发展
That's the price I have to pay
但这是我必须付出的代价
Throwing roses at the rich girls
将玫瑰掷向有钱的女孩
When I start to feel ok
当我的心情舒畅了起来
I start to feel ok
感觉开始变好
I start to feel ok
一切都开始好起来
That's the price I have to pay
这就是我们必须要付出的代价

评论
热度(2)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部