我只是无聊在发些东西

Ruth B. - If This is Love -

《If This is Love》——Ruth B

It's been a long day and I'm trying to figure it out
我想了一天, 还是没想出
The way those words left your mouth
你当时是如何说出这些话
I feel broken, shattered and blue
我心碎,震惊又难过
And it's all because of you
这些情绪全是因为你
And I'm trying, trying to figure it out
我也试着,试着去想明白

If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它还要伤害我
Why do you break me down?
你为何来凉透我的心
If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它让我受挫
Why do you break me down?
你又为何将我流放凛冬

It's been a long time since I've felt the way that I do now
我行尸走肉活着已经很久了
Like I need but I don't know how
就像虽然我很需要你,但我不知如何挽回你
It's been a while since I smiled
我努力扯出笑容也有了一会儿
And I meant it for all my heart
你要相信,我是发自内心笑给你看
But the idea of leaving this behind, it tears me apart
但放弃这段感情的想法,真的撕碎了我的心

If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它让我失望
Why do you break me down?
为什么你要伤害我
If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它让我绝望
Why do you break me down?
为什么你要践踏我对你的爱

Kiss me now and remind me why
你现今吻着我,却让我想起
I ever wanted to make you mine
我曾许诺将你视为我的骨肉
And even though it hurts in this moment
即使这刻这想法让我胸闷抑郁
I've always known it
我一直都知道
You're the other half of my broken heart
你是我摔碎的那瓣心

If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它会让我心痛
Why do you break me down?
为什么你让我后无退路
If this is love
如果这是爱
Why does it break me down?
为什么它让我自嘲哭的如此无助
Why do you break me down?
为什么你走的坚决, 只留我望着你的背影

Even though it hurts in this moment
即使此刻它让我胸口如针扎
I've always known it
我也从心底相信
You're the other half of my broken heart
你是我那瓣愈不合的心肝

评论
热度(9)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部