我只是无聊在发些东西

Breath Away - Duffy

《Breath Away》——Duffy

2000年左右涌现一批很好的Soul歌手和唱片,如包括Macy Gray,Amy Winehouse,Lauryn Hill等,其中Duffy也是其中的一位,而她2010年有张很特别的唱片《Endlessly》,一改风格,曲风怀旧,清新明朗,带假声演唱,一些乐迷听惯了她的Soul风格不是很习惯,但如单独看这样唱片,制作细致,非常优秀。

Child's play
都是些小孩的游戏
I was silly with your heart that day
那时我仗着你的爱一直犯傻
I enjoyed tearing you apart
我喜欢一遍遍伤你的心
Now it's me who cries
现在轮到我哭泣
Teenage games all I ever did was call you names
都是些年少的游戏 我做过的只有呼唤你的名字
I got kicks from teasing you
我从伤害你中寻找乐趣

Now it's me who cries
现在轮到我哭泣
I have such regrets
我有那么多懊悔
It's you I can't forget
怎么也无法忘记你

Every time I see you go by
每次看到你经过
I break down and cry
我就崩溃地哭泣
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
And every time I see you with her
每次看到你跟她在一起
Oh baby it hurts
亲爱的,这太伤人
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
Breath away
无法呼吸

Now we've grown and I'm still here
现在我们明白了事理,我也依然在等着你
On my own
孤孤单单地
I'll be tender with your foolish heart
我会温柔地爱惜你傻傻的爱
Cause still it's me who cries
只剩我还在哭泣
Now I'm old
现在我已老去
Still I wish I had you to hold
我依然希望你在身边多好
Don't suppose you would come our way
不再想象你会回头
Cause still it's me who cries
只剩我还在哭泣
I have such regrets
我有那么多懊悔
It's you I can't forget
怎么也无法忘记你

Every time I see you go by
每次看到你经过
I break down and cry
我就崩溃地哭泣
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
And every time I see you with her
每次看到你跟她在一起
Oh baby it hurts
亲爱的,这太伤人
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
Breath away
无法呼吸

I have such regrets
我有那么多懊悔
It's you I can't forget
怎么也无法忘记你
oh

Every time I see you go by
每次看到你经过
I break down and cry
我就崩溃地哭泣
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
And every time I see you with her
每次看到你跟她在一起
Oh baby it hurts
亲爱的,这太伤人
You're taking my breath away
你让我无法呼吸
Breath away
无法呼吸
Breath away
无法呼吸
Breath away
无法呼吸
You take my breath away
你让我无法呼吸
Breath away
无法呼吸
Breath away.
无法呼吸

评论
热度(2)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部