我只是无聊在发些东西

Beautiful In White (Demo) - Shane Filan

《Beautiful In White (Demo)》——Shane Filan

Not sure if you know this
不确定你是否清楚
But when we first met
当我第一次见到你
I got so nervous I couldn't speak
我紧张到话都说不清楚
In that very moment
在那一刻
I found the one and
我找到了我的唯一
my life had found this missing piece
终于弥补了我生命中的缺失

So as long as I live I love you
所以我会永远爱你
Will heaven hold you
会一直拥抱守护你
You look so beautiful in white
穿着白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
直到我生命结束
This day I'll cherish
我都会铭记这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚穿着白色婚纱的你是如此美丽动人
What we have is timeless
我们拥有的是天长地久
My love is endless
我对你的爱是无穷无尽
And with this dream I Say to the world
我要把这个梦想告诉全世界
You're my every reason you're all
你是我全部的动力
that I believe in
你说的我全部相信
With all my heart I mean every word
每个字都由心而发
So as long as I live I love you
所以我会永远爱你
Will heaven and hold you
会一直拥抱守护你
You look so beautiful in white
穿着白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
直到我生命结束
This day I'll cherish
我都会铭记这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚穿着白色婚纱的你是如此美丽动人
You look so beautiful in white
穿着白色婚纱的你如此美丽动人
so beautiful in white, Tonight.
今晚穿着白色婚纱的你如此美丽动人
And if our daughter is what our future holds
如果我们以后生了一个女儿
I hope she has your eyes
我希望她也有你一般的眼睛
Finds love like you and I did
像你我一样遇到爱
Yeah, if she falls in love and we will let her go
当她坠入爱河我们就会放手
I'll walk her down the aisle
我会牵着她走过婚礼殿堂
She looks so beautiful in white
她穿着白色婚纱的样子一定也会很美
You look so beautiful in white
正如你一样
So as long as I live I love you
所以我会永远爱你
Will heaven hold you
会一直拥抱守护你
You look so beautiful in white
穿着白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
直到我生命结束
This day I'll cherish
我都会铭记这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚穿着白色婚纱的你是如此美丽动人
You look so beautiful in white Tonight
今晚穿着白色婚纱的你是如此美丽动人

评论
热度(19)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部