我只是无聊在发些东西

Say Something - A Great Big World、Christina Aguilera

《Say something》——A Great Big World / Christina Aguilera

Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
I'll be the one if you want me to
尽管,你一招手我就会回头
Anywhere I would've followed you
尽管,我一直追随,在你左右
Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
And I am feeling so small
我在你的世界里越来越渺小
It was over my head
你充斥着我的脑海

I know nothing at all
使我手足无措
And I will stumble and fall
蹒跚着,我爬起又跌倒
I'm still learning to love
我学习如何爱你
Just starting to crawl
尽管开始迈出第一步
Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
I'm sorry that I couldn't get to you
真对不起,我还是没能停住你流转的眼眸
Anywhere I would've followed you
尽管,我一直追随,在你左右
Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
And I will swallow my pride
此时的我,为你卑微
You're the one that I love
心里明明爱你
And I'm saying goodbye
嘴上却说着再见
Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
And I'm sorry that I couldn't get to you
真对不起,我还是没能停住你流转的眼眸
And anywhere I would have followed you
尽管,我一直追随,在你左右
Oh-oh-oh-oh say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
Say something I'm giving up on you
不打算挽留我吗?我正踏上和你分开的道路
Say something
随便说点什么吧....

评论(1)
热度(15)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部