我只是无聊在发些东西

1000 Times - Sara Bareilles

《1000 Times》——Sara Bareilles声音太美了


Back of the room
窝在房间角落
Looking at you
静静注视着你
Counting the steps
默默算着我俩之间
Between us
相隔的距离


A hundred and five
不过几步 咫尺天涯
Little blades in a line
你我之间 就连接触
From your skin to mine
都像沾满了刺 有着隔阂
And I feel it
我能感受得到

Eyes on the ground
紧盯着脚下的地面
But I can't look up now
我无法抬起头来望着你
Don't wanna give it away
不想这么轻易就泄露
My secret
我的秘密

In another life,
也许来生
My teeth and tongue
我才有勇气
Would speak aloud what until now
大声说出这些此生我只能
I've only sung
唱出来的话语

Cause I would die to make you mine
我想让你属于我 至死不悔
Bleed me dry each and every time
血流尽 方罢休
I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次

You can make me wait forever
我可以为你一直等待
Push me away and tell me never
推开我 拒绝我 都随你
I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次
(Hey Hey)
(唉 唉)

Kiss me goodnight
和我道晚安
Like a good friend might
就像个好朋友之间那样
I'll do the same
我也会和你晚安
But won't mean it
但并不仅是向对好朋友那样

Cause love is a cage
因为爱情是个牢笼
These words on a page
这些写在书上的话
Carry the pain
字字带血 刺痛了我
They don't free it
它们并不能让我好过一些

In another life
如果有来生
I wouldn't need to
我也许不需要
Console myself
费心安慰自己
As I resign to release you
因为我想我会屈服 最终放任你离开

Cause I would die to make you mine
我想让你属于我 至死不悔
Bleed me dry each and every time
血流尽 方罢休
I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次

You can make me wait forever
我可以为你一直等待
Push me away and tell me never
推开我 拒绝我 都随你
I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次

Again again
一次一次
I let it go, let it go
我想放手 让你走
Cover my mouth
紧捂住嘴巴
Don't let a single word slip out
不让我的心事吐露一丝一毫

Wouldn't wanna tell you, no
不 我不会告诉你
Tell you, no
绝不能说出口
Nothing could be worse
我不能承受这样的风险
Than the risk of
失去我现在都
Losing what I don't have now
无法拥有的所有一切

And we could buy the minute, though
但是我们可以珍惜现在相处的分分秒秒
Is it so bad if I wanna cry out
想到这儿 我想哭出声来 是不是很糟糕?

That I would die to make you mine
我想让你属于我 至死不悔
Bleed me dry almost every time
血流尽 方罢休
But I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次

Make me wait forever
我可以为你一直等待
Push me away and tell me never
推开我 拒绝我 都随你
I don't mind, no I don't mind it
我不介意 我不后悔
I would come back 1000 times
我愿为此 倒流时光千次
I would come back 1000 times (Hey yeah)
我愿为此 倒流时光千次万次
I would come back 1000 times
不顾一切 和你在一起


评论
热度(17)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部