我只是无聊在发些东西

We Belong (2002 - Remaster) - Pat Benatar

《We Belong》——Pat Benatar

一些美剧选的插曲确实很走心,《电脑狂人》播了四年也就快走到尾声。分享第四季第6集听到的佩·班娜塔的经典歌,中秋愉快!

Many times I've tried to tell you
很多次我试图告诉你
Many times I've cried alone
很多次我独自哭泣
Always I'm surprised how well you
你总是令我吃惊
Cut my feelings to the bone
彻骨的分离我对你的感情
Don't want to leave you really
我真的不想离开你
I've invested too much time
我投入了太多的时光

To give you up that easy
去尝试简单的放弃你
To the doubts that complicate your mind
去使你的思想开始怀疑
We Belong to the light
我们属于光
We Belong to the thunder
我们属于雷电
We Belong to the sound of the words
我们属于话语的呢喃
We've both fallen under
我们都在坠落
Whatever we deny or embrace
无论我们否认或拥抱
For worse or for better
更好或更坏
We Belong, We Belong
我们属于
We Belong together
我们属于彼此
Maybe it's a sign of weakness
这也许是脆弱的标志
When I don't know what to say
当我不知道该对你说什么
Maybe I just wouldn't know
也许我只是不知道
What to do with my strength anyway
我该如何对待我的能力
Have we become a habit
我们已经成为一种习惯
Do we distort the facts
我们是否扭曲事实
Now there's no looking forward
现在没有期待
Now there's no turning back
现在没有回路可走
When you say
当你对我说
We Belong to the light
我们属于光
We Belong to the thunder
我们属于雷电
We Belong to the sound of the words
我们属于话语的呢喃
We've both fallen under
我们都在坠落
Whatever we deny or embrace
无论我们否认或拥抱
For worse or for better
更好或更坏
We Belong, We Belong
我们属于
We Belong together
我们属于彼此
Close your eyes and try to sleep now
现在闭上你的眼睛入眠吧
Close your eyes and try to dream
闭上你的眼睛做一场美梦吧
Clear your mind and do your best
明确你的心 做最好的你
To try and wash the palette clean
让一切的颜料都被清洗干净
We can't begin to know it
我们不会知道
How much we really care
我们真的很在意
I hear your voice inside me
我听见你在我心里的声音
I see your face everywhere
无论在哪我都能看到你的面容
Still you say
你仍然说
We Belong to the light
我们属于光
We Belong to the thunder
我们属于雷电
We Belong to the sound of the words
我们属于话语的呢喃
We've both fallen under
我们都在坠落
Whatever we deny or embrace
无论我们否认或拥抱
For worse or for better
更好或更坏
We Belong, We Belong
我们属于
We Belong together
我们属于彼此
We Belong to the light
我们属于光
We Belong to the thunder
我们属于雷电
We Belong to the sound of the words
我们属于话语的呢喃
We've both fallen under
我们都在坠落
Whatever we deny or embrace
无论我们否认或拥抱
For worse or for better
更好或更坏
We Belong, We Belong
我们属于
We Belong together
我们属于彼此

评论
热度(2)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部