我只是无聊在发些东西

Down - Jason Walker

《Down》——Jason Walker

I don't know where I'm at
我不知道我在哪里
I'm standing at the back
置身于黑暗当中
And I'm tired this waiting
我厌倦了等待
Waiting here in life
我在这里等待中
Hoping that I'll find
希望我可以找到
What I've been chasing
我一直努力追寻的东西


I shot for the sky
我努力飞向天空
I'm stuck on the ground
却被困在地上
So why do I try
所以我为什么还在挣扎
I know I'm gonna fall down
我知道我即将沉沦
I thought I could fly
我以为我能够飞翔
So why did I drown
所以我为什么还要争取
Never know why
我永远都不知道为什么
It's coming down, down, down
我一直都在坠落,坠落 坠落

I'm not ready to let go
我还没有准备好放手
'Cause then I'd never know
因为我永远都不知道
What I could be missing
我会错过些什么
But I'm missing way too much
但是我已经错过太多太多太多
So when do I give up
所以当我真正要放弃的时候
What I've been wishing for
我还在渴望什么

I shot for the sky
我努力飞向天空
I'm stuck on the ground
却被困在地上
So why do I try
所以我为什么还在挣扎
I know I'm gonna fall down
我知道我即将沉沦
I thought I could fly
我以为我能够飞翔
So why did I drown
所以我为什么还要争取
Never know why
我永远都不知道为什么
It's coming down, down, down
我一直都在坠落,坠落 坠落

Oh I'm going down, down, down
哦,我将要坠落、坠落、坠落
I can't find another way around
我找不到其他出口
And I don't wanna hear that sound
我不想听见那种声音
Of losing what I never found
他提醒着我所有的失去

I shot for the sky
我努力飞向天空
I'm stuck on the ground
却被困在地上
So why do I try
所以我为什么还在挣扎
I know I'm gonna fall down
我知道我即将沉沦
I thought I could fly
我以为我能够飞翔
So why did I drown
所以我为什么还要争取
I'll never know why
我永远都不知道为什么
It's coming down, down, down
我一直都在坠落,坠落 坠落

I shot for the sky
我努力飞向天空
I'm stuck on the ground
却被困在地上
So why do I try
所以我为什么还在挣扎
I know I'm gonna fall down
我知道我即将沉沦
I thought I could fly
我以为我能够飞翔
So why did I drown
所以我为什么还要争取
Oh, it's coming down, down, down
我一直都在坠落,坠落 ,坠落

评论
热度(5)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部