我只是无聊在发些东西

Me and You - Kenny Chesney

《Me And You》——Kenny Chesney

Ordinary, no
通常不是
Really don't think so
真的不会这么想
Not a love this true
从没有这么真实的一个爱人

Common destiny
普通的命运
We were meant to be
我们注定在一起
Me and you
我和你
Like a perfect scene
就像一个完美的场景
From a movie screen
来自电影屏幕上的场景
We're a dream come true
那是每个美梦成真的地方
Suited perfectly
极致完美
For eternity
永恒不朽
Me and you
我和你
Everyday, I need you even more.
每天我都更加需要你
And the nighttime too
在夜晚也一样
There's no way I could ever let you go
没有办法我会让你走
Even if I wanted to
没有办法我会让你走
Everyday I live
每天我活着
Try my best to give
我尽最大的努力去给予
All I have to you
我能给你的一切
Thank the stars above
感谢天上的星星
That we share this love
我们可以一起分享这份爱
]Me and you
我和你

评论
热度(1)
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部