我只是无聊在发些东西

You Know I'm No Good - Amy Winehouse

《You Know I'm No Good》——Amy Winehouse

继续在博客放Amy的歌,08年一位横扫全球各大奖项的歌手,匆匆过了人生的一段,生命就结束了。

Meet you downstairs in the bar and heard
在楼下准备面对你质问前,有人告诉我:
Your rolled up sleeves and your skull t-shirt
挽起了袖子露出前胸骷髅T恤的你来势汹汹。
You say why did you do it with him today?
“凭什么和他做,今天?”
And sniff me out like I was Tanqueray
话毕,凑上来像品鉴着你最爱的“添加利”般,反复嗅着我。
Cause you\'re my fella, my guy
就因为你是我目前的男人。
Hand me your stella and fly
给了我你的stella,然后奔上了楼。

By the time I\'m out the door
就在我出门的那一刻,
You tear me down like roger moore
他像007那般撕碎了他(歌词错误tear man down not me)
I cheated myself
我没有面对真实的自我。
Like I knew I would
我知道我不会。
I told ya, I was troubled
曾告诫与你,我从来就不是正经女人。
You know that I\'m no good
你知道,我不能带给你想要的。
Upstairs in bed, with my ex boy,
就在刚才我和前任覆雨之时,
He\'s in the place, but I cant get joy,
我竟然感受不到半点愉悦。
Thinking of you in the final throws, this is when my buzzer goes
就在他如离弦之箭的时刻,脑海中浮现你的身影的我酒醒立刻!
Run out to meet your chicks and bitter
跑出门在chips and pitta与你碰头。此处歌词错误(Run out to meet you, chips and pitta,)
You say when we\'re married cause youre not bitter
你许诺着 “等我们结婚了,你就不会在痛苦。”
There\'ll be none of him no more
你就不会再去找他了。
I cried for you on the kitchen floor
我已经为你的天真在厨房的地板上痛哭过。
I cheated myself
到现在我都还没有向你坦白。
Like I knew I would
我知道我不会。
I told ya, I was troubled
我已经告诉过你我不是什么恪守规则之人。
You know that I\'m no good
你知道我无法给予你所求!
Sweet reunion, jamaica and spain
在牙买加和西班牙的甜蜜重聚。
Were like how we were again
我们热烈如昨!
I\'m in the tub youre on the seat
我躺卧于浴缸,你落座(裸坐)于旁。
Lick your lips as I soak my feet
舔吻着你唇的我,双脚慢慢滑入水中。
Then you notice lickle carpet burn
就在这个时候你觉察到了地毯上的烟蒂烫痕。
My stomach drops and my guts churn
惶恐忐忑的我不知所措。
You shrug and it\'s the worst
你叹气耸肩宣告着我俩的结束。
To truly stuck the knife in first
第一次,我感觉到了如利刃般痛苦。
I cheated myself like I knew I would
我再一次欺骗了自我,就如我内心所料那般。
I told ya I was troubled, you know that I\'m no good
我TM告诉过你我从来都不想成为什么正经之人。你TM知道我不能带给你要的。
I cheated myself, like I knew I would
一次,又一次我沉沦于这意料之中的拉扯。
I told ya I was troubled, yeah ya know that I\'m no good
告诉你了,我就是个感情漩涡,我带不给你所期望的。

评论
©浮木 | Powered by LOFTER
返回顶部